Σχεδιασμός Καινοτόμων Εφαρμογών Ειδικής Αγωγής και Νέων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών για τα Άτομα με Δ.Α.Φ.

Κωδικός Μαθήματος:

ΜΥ (Ι) 2.4

Εξάμηνο:

Ειδίκευση 1

Κατηγορία:

ΜΕ

Ώρες:

39

Μονάδες ECTS:

6


Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη ΔΑΦ
  • Περιγράφουν τις τεχνολογικές καινοτομίες στην εκπαίδευση με ορισμένες Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων σε πίνακες Excell
  • Ορίζουν τις διδακτικές προτεραιότητες με την Άτυπη Παιδαγωγική Αξιολόγηση
  • Εντοπίζουν τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των ατόμων με ΔΑΦ και τους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες για την κάλυψη αυτών
  • Ανακαλύπτουν τεχνολογικές καινοτομίες για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο την επίβλεψη
  • Ανακαλύπτουν τεχνολογικές καινοτομίες για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο τη μάθηση (μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι)
  • Κατανοούν το ρόλο των κοινωνικών ρομπότ στην αντιμετώπιση των αναγκών των παιδιών με ΔΑΦ

Περιεχόμενο Μαθήματος

  1. Νέες τεχνολογίες και αυτισμός: κινητές και φορετές τεχνολογίες
  2. Τεχνολογικές καινοτομίες στην εκπαίδευση
  3. Οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ
  4. Παραδείγματα τεχνολογικών καινοτομιών για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο την επίβλεψη
  5. Παραδείγματα τεχνολογικών καινοτομιών για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο τη μάθηση (μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες μαθησιακής ετοιμότητας)
  6. Τα κοινωνικά ρομπότ στη ΔΑΦ