Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη ΔΑΦ
- Περιγράφουν τις τεχνολογικές καινοτομίες στην εκπαίδευση με ορισμένες Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων σε πίνακες Excell
- Ορίζουν τις διδακτικές προτεραιότητες με την Άτυπη Παιδαγωγική Αξιολόγηση
- Εντοπίζουν τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των ατόμων με ΔΑΦ και τους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες για την κάλυψη αυτών
- Ανακαλύπτουν τεχνολογικές καινοτομίες για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο την επίβλεψη
- Ανακαλύπτουν τεχνολογικές καινοτομίες για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο τη μάθηση (μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι)
- Κατανοούν το ρόλο των κοινωνικών ρομπότ στην αντιμετώπιση των αναγκών των παιδιών με ΔΑΦ
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Νέες τεχνολογίες και αυτισμός: κινητές και φορετές τεχνολογίες
- Τεχνολογικές καινοτομίες στην εκπαίδευση
- Οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ
- Παραδείγματα τεχνολογικών καινοτομιών για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο την επίβλεψη
- Παραδείγματα τεχνολογικών καινοτομιών για παιδιά με ΔΑΦ με στόχο τη μάθηση (μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες μαθησιακής ετοιμότητας)
- Τα κοινωνικά ρομπότ στη ΔΑΦ